Herr klubbmästare!

Det är så Ola gärna vill bli tilltalad:)
I helgen var det inte bara jag som var ute, Ola och hans Diesel blev bruksvinnare på Växjö Bk- Stort Grattis och Bra jobbat!

Det värmer att det går så bra för er alla som jag vet lägger ner mycket tid och kärlek på era hundar. Era vinster är även mina vinster era förluster är mina förluster. Jag har hållt dom alla i min hand då dom såg dagens ljus för första gången, otaliga timmar, drömmar och förhoppningar.
Stort Tack!


Ola och K.A-Diesel.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis Ola och Diesel!

Vem var tröttast efter den rejäla cykelturen-matte eller <Pebben? Kan nog gissa!

Kram från Marianne o Birka

2009-10-14 @ 11:24:21
Postat av: Susihus

Grattis Ola och Diesel! Härligt jobbat

Kram från Susan och Bono

2009-10-15 @ 14:27:33
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0