23/11

Jag kände att det var dags med en liten uppdatering.
Regn och rusk i kronoberg, mörkt vid kl.16.00. Vid denna tiden vill man gå i ide. 
Vi renoverar vår hall som jag hoppas kommer att vara färdig till helgen.
Detta är också sista veckan på min föräldraledighet så jobbet börjar kalla.

Vi kommer att sälja vårt närproducerade nötkött till Café de luxe i Växjö. Den 5 december finns det möjlighet för dig som önskar att besöka Café de luxe och köpa kött från oss över disk, hur mycket och vilka bitar bestämmer ni själva. www.kafedeluxe.se Välkomna!

Kommentarer
Postat av: ninni

det börjar bli dags igen

2009-12-02 @ 16:17:35
Postat av: Susihus

Rackans det missade jag igår! Har du börjat jobba än? Tänkte titta ut en dag till dig. Må gott

2009-12-06 @ 13:11:28
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0